Monday, October 3, 2011

a few days ago

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada sekalian umat bumi yang ku cintai. oh, dilupa juga dengan salam satu malaysia. setelah beberapa hari melayan kesibukan yang tidak sudah-sudah. hari ini, saya mengumpul cerita yang ada agar blog yang tidak femes ini trafiknya bergerak dengan lebih banyak. jom kita mulai dengan cerita pertama.





THURSDAY

hari sebelumnya aku sudah berhempas pulas membuat assignment TMK aku. memang gila kick laa. kena aku bertungkus lumus sebab hari nie hantar sudah tu kerja.


kawan-kawan aku yang sama-sama bertungkus lumus juga buat storyboard tu. ambil berdebar tunggu nama kena panggil untuk oral.



mau tengok storyboard aku? memang nda cantik tau. serious, nda cantik.




oh yeahh! memang aku bersorak gila sebab tersusul pula dengan oral kami. sebagai kerja kursus akhir for english studies. nasib baik senang juga, yang listening lah. belum aku cerita yang bahagian group discussion sama individu. boleh-boleh group discussion kami dapat tajuk ways to spend holiday, and guess what, i have to spend my holiday by doing community service. ptfff!! aku pernah ka buat community service nie. yang aku tau pungut sampah saja. memang kantoi aku sana. gagap lagi aku bercakap tu. tuhan saja la tau aku macam mana time tu. perghhh. nervous gila siot.





FRIDAY

aku ndatau kenapa hari jumaat nie, perut aku bergelugak saja minta diberi makan. aku mau juga pergi makan tapi nda sempat sebab madam vasanthi masuk sudah. madam vasanthi membebel didepan sebab kami punya oral. dia cakap dia terkejut kenapa kami masih nda boleh cakap and guna ayat yang betul untuk speaking. makin kuat dia membebel, makin berkeroncong perut aku. aiyaaa. lepas kelas madam vasanthi, kelas TMK pula. lepas kelas TMK patutnya kelas math tapi kena ubah pula pergi perjumpaan PSV. naik berkeroncong  perut aku sudah. patutnya kami rehat tapi nda, kena direct terus.


habis saja perjumpaan, aku kena rush untuk pulang kk. patutnya jam 1 kami keluar sudah tapi lambat sikit kami. aku mau hantar kerja kursus lagi. memang lambat tapi okay laa. kami sempat juga, naik bus kecik jam 2.30.





nie gambar cousin aku yang minta puji

muka stress duduk kat bus kecil.



SATURDAY


bila berbicara mengenai tentang aku, mesti konfom la kaki jalan punya cerita. tujuan kau balik nie minggu hanya disebabkan PC FAIR yang di adakan di 1b tu. okay tipu, sebab aku rindu sama boipen aku la bah. tapi boipen aku nie gila sikit kalau bab IT nie. pusing kami tu PC FAIR bah. banyak betul barang murah. tahan hati saja.




nie kami kena sound "no photo here" buat muka selamba, aku boleh lagi tengok barang sana baru keluar.




SUNDAY

bubye kk and welcome home, keningau. *hate








p/s: aku lambat post sebab mengantuk gila sudah semalam. si gendut pun panggil-panggil sudah suruh tidur.






AYUE : jangan tahan menangis bila kita sedih sebab makin kita tahan, makin perih rasa sakit dihati kita.

No comments:

Post a Comment