Sunday, February 3, 2013

dunia baru


Selamat pagi!




          Semalaman mengerjakan blog. Fuh! Agak penat. Mungkin bukan badan tapi lebih kepada fikiran, otak. Lebih banyak berkerja memikir bagaimana harus aku designkan blog aku itu. Lagi-lagi dengan template dan edisi baru blog, aku umpama budak kecil yang baru belajar bertatih.




          Akhirnya, aku selesai~ mungkin tidak secara sepenuhnya tapi aku kira itu satu kejayaan juga. Sekurang-kurangnya, bila ada mata yang singgah nanti, terasa juga kemeriahan blogku.



          Diam-diam, februari datang sudah menjenguk. Eh? Kemarin tanggal dua, aku menyambut ulang tahunku ke-20. Ahh! Terasa semakin tua bila sudah berapa di tanggal 2 ini. Cepatnya masa berlalu. Seperti baru semalam aku berada di tahun 2012, sekarang sudah 2013. Mulut masih tidak habis menyebut kecepatan masa, apa perlu dihairankan. Kuasa Tuhan.




          Sekarang jarum panjang tepat menuju ke arah 3. Lebih baik aku rehatkan mata, sebelum esok aku tidak dapat bangun. Selamat malam. Atau patut aku katakana selamat pagi. Ahh. Binggung.









Till then. Thanks for reading.

No comments:

Post a Comment