Thursday, October 24, 2013

Kau nilai.





Aku lelah dengan perangai kau. 
lelah sangat. 
sekarang, aku pun tidak tahu. 
siapa yang salah, siapa yang betul.
Aku cuba faham kau.
TAPI PERNAHKAH KAU CUBA FAHAM AKU?
Eh.
aku bukan minta banyak saudara.
cuma minta sedikit, sedikit, sedikit perhatian kau.  






Hai hati, kau tidak letihkah asyik mengemis? 
asyik meminta?
asyik merayu?
Ya Allah, kalau aku nie kuat, kau tu aku pandang tiada mata. 
faham kau?
BEBAL AKU DENGAN PERANGAI KAU.
asyik kau yang salah, kau tunjuk aku. 
asyik kau yang menyakiti, kau tunjuk aku. 
aku nie bahan tunjuk kau sajakah?
perati betullah bro. 
aku manusia juga. 
perempuan lagi. 
tapi apa guna?
KAU TIDAK AKAN FAHAM JUGA. 
kan?






Kalaulah tinggalkan kau tu senang,
dah lama aku buat. 
tapi tidak, bukan?
sebab aku sayang. 
cuma kau yang tidak pernah nak mengerti. 




















till then. thanks for reading. 










No comments:

Post a Comment