Tuesday, June 14, 2011

comel sungguh

assalamualaikum.


hari nie, aku start balik school. penat tu jangan cakaplah. bangun awal, siapa juga nda penat. lainlah kau hisap batu kasih tagap badan kau. tu percaya aku kau nda penat. tapi masalahnya, kau ambilkah? nda kan?



baru-baru tu aku ada baca satu blog. lelaki punya ya. entah kenapa tiba-tiba, aku rasa macam nda logik lelaki marah perempuan tengok lelaki comel dan perempuan marah lelaki tengok perempuan comel. Eh, aku pun macam tu juga. senyum.


bila aku fikirkan balik perangai aku yang buruk macam setan tu, terus aku rasa takut pula. kalau aku marah si dia tengok perempuan sekali dia tengok lelaki comel pula macamana? lagi naya aku jadinya. sebab tu, aku cuba sedaya upaya kasih singkir rasa cemburu aku yang tebal mengunung tu kalau dia mau tengok perempuan comel@sexy. jeling kejam.


aku tahu, pasti kau,kau, kau dan kau tu sakit hatikan kalau orang kamu sayang tu usha-usha perempuan comel. rasa macam mau kasih pelempang jak sekali. tapi cuba kamu bayangkan kalau ada artis korea(memandangkan mereka lelaki paling popular) lalu kat depan kamu, kaumu nda pandangkah? alaa, tipulah kalau kamu nda pandang. aku yang nda suka korea pun PASTI, iya PASSSTII akan menoleh kalau ada artis korea lelaki lalu. pergghh, diorang tu handsome mau mati. rugi kalau nda pandang.


jujurnya, setiap orang ndakan lari dari kebiasaan. kau pendang perempuan lain, dia pun pandang lelaki lain. cuma biarlah adil. jangan kau siok pandang, sekali dia baru pandang sikit kau sudah mengamuk macam mau runtuh bangunan kat CP tu. janganlah begitu.





yang penting tu, perasaan antara kita sama pasangan kita. kau sayang dia, dia sayang kau. sejuta lelaki atau perempuan comel lalu pun ndakan gugat perasaan kalau dah cinta. bukan begitu?




nota cinta: cinta ini senang macam 123, abc. yang penting perencah yang digunakan untuk buat cinta itu semakin siok. kalau pandai kawal diri, cinta pun kamu boleh kawal.

No comments:

Post a Comment