Friday, October 21, 2011

chicken dance



Assalamualaikum lelaki-lelaki mandul diluar sana. well, haiiii. im backk with a new stories. sepatutnya story nie aku buat hari tu. agak lewat. perasankah aku nie selalu saja lambat post entry? kan? kan? tiada masa bah aku. line internet llagi lidut, bikin parih otak oh. tapi janganlah risau, aku edit juga entry. 



Uiseh, kemain lagikan opening aku. okaylah back to story. last tuesday, my class organized a telematch for pre-school's pupil. many activies we've done for this carnival. playing with numbers, dancing, laughing. i can say, im satisfied to be a teacher of pre-school. percaya kamu, aku nie bakal cikgu. mampus budak aku jaga. *memang mampus* macam biasalah, aku akan sajikan kamu makanan paling sedap kat blog aku nie. GAMBARRR.

nie time aktiviti mula sudah

aku dapat tangkap aktiviti pertama saja, aktivti kedua, ndatau sudah aku kemana

kami main helang dan ayam

enang dan yul


lapar sangat lepas aktiviti

cik farah janudi dan ulat (memang nama dia ulat)

di belakang tabir

aku memang pemalas, jangan cakap




aktiviti berlangsung jam 8 dan habis jam 12lebih. sangat best, aku puas menari chicken dance. bergolek, bergelek. aku nda bergete ya. sampai malam saja, aku strungle pula buat PSV. penat, jam 2am aku tidur. 



karya aku. tangan aku. semua aku.


itu time aku habis sudah buat kerja. tiada kerja sudah mau buatkan? jadi buang masa dengan menconteng tangan. bantuan kawan aku si aina. thanks: )








NOTA :
*masa aku tengah buat entry ni, otak aku mau balik saja. cutikan?
*aku mau buat cerpen lagi.





AYUE : kalau kita tidak usaha, tidak akan ada hasilnya. jika kita usaha tapi sambil lewa, yang kita perolehi pun sambil lewa juga.

No comments:

Post a Comment