Friday, January 10, 2014

A little gift for January.





Assalamualaikum.





SELAMAT TAHUN  BARU 2014. Harap masih tidak lambat mau ucap. Al-maklumlah, sekarang dan 10hb Januari.



Well, apa azam tahun baru nie? kalau aku, aku belum jumpa azam yang sesuai kecuali mau berjimat cermat amalan mulia. i got a lot of things i want to buy, i want to achieve this year. So, kalau tidak berjimat, aku makan batu kang hujung bulan. Dahlah elaun lagi belum masuk ==



Bercakap tentang makan batu, hati aku dah jadi hati batu. Keras semacam. Kenapa? Entahlah. hati nie jadi keras sekerasnya. Macam tawar hati begitu.



aku tiada cerita sensasi yang boleh aku borakkan sini. Cuma yang aku mau cakap, aku sedang berhempas pulas belajar muzik. Benda ala nie memang nampak senang kalau kau ada bakat, tapi untuk aku yang memang tiada bakat, tiada basic, aku rasa aku sedang serah diri untuk dibunuh. Tapi bak kata MR. Albert 'orang yang sains tulin pun boleh pandai muzik sampai jadi lecture macam saya, apa lagi kamu' and im relieve.


senang ah sikit sebab aku dah tau kod *biarpun gitar saja* cuma benda not-not bagai nielah aku kena hadam sedalam-dalamnya. biar tidak boleh keluar lagi. korang doakan lah aku. manalah tau, kot-kot esoknya aku dah jadi artis main piano. ok, out of topic.


















Thanks for reading. Till then. 

No comments:

Post a Comment